Pregled privatnosti

FAQ — Ovdje ćete pronaći odgovore na sva pitanja o tisku

Pitanja o tiskanju poklona i odjeće obično se ponavljaju. Zato smo pripremili potpun i jasno organiziran popis odgovora na najčešća od njih. Zasigurno ćete upravo ovdje pronaći odgovor na ono što vas zanima.

1. Općenito o tisku — tehnologija, dizajn i održavanje proizvoda

Koje vrste tiska nudite? Kako odabrati koju želim?


Na Puppynator.hr nudimo nekoliko vrsta tiska i uvijek dodajemo nove.


Trenutno možete pronaći sljedeće osnovne vrste tiska: DTF (Direct to Foil), DTG (Direct-to-garment), Flex tisak i Sublimacijski tisak – ove četiri vrste tiska nudimo pri narudžbi od 1 komada.


Kod narudžbe od 100 komada nudimo i druge vrste tiska.To su različite vrste specijaliziranih tiska: Mat tisak, Refleksni tisak, High-density tisak (tzv. 3D tisak), Kameleon-efekt tisak, Metalik tisak i Puff Emboss tisak. U ponudi imamo i vez na odjeći.


U Online Kreatoru unaprijed smo definirali vrste tiska prema dizajnu koji odaberete za odjeću ili predmet. Međutim, možete promijeniti ovaj unaprijed definirani tisak u prozoru pod nazivom Boja i vrsta tiska (pogledajte sliku ispod).


Više o tome kako pojedini tipovi tiska funkcioniraju i za koje vrste proizvoda i površina su najprikladniji možete saznati u ovom detaljnom Vodiču kroz tehnologije tiska. Tamo ćete pronaći:


  • Sve o pojedinim vrstama tiska
  • Kako odabrati pravu vrstu tiska
  • Prednosti i nedostaci pojedinih vrsta
  • Kako svaka vrsta tiska otprilike izgleda

Zašto neke vrste tiska nudite samo za narudžbe od 100 ili više komada?


Jednostavno – za posebne vrste tiska potrebno je prvo izraditi matrice s dizajnom, što je financijski zahtjevniji proces. Narudžba manja od 100 komada nije isplativa ni nama ni kupcima. To se također odnosi na programiranje dizajna za vez.


Što je Online Kreator i kako radi?

Online Kreator je naš intuitivan i interaktivan online studio u kojem možete pustiti mašti na volju i kreirati dizajn točno po svojoj mjeri. Ne morate biti grafički dizajner niti tehnički potkovani – Online Kreator služi da svatko može stvoriti vlastiti dizajn u samo nekoliko minuta.


U Online Kreatoru možete odabrati sve što Vam treba – od veličine, boje i broja komada proizvoda do samog dizajna. Osim toga, Online Kreator sadrži stotine zadanih dizajna – možete ih ostaviti u izvornom stanju ili ih izmijeniti po želji. Time je smišljanje vlastitog dizajna jednostavno, čak i ako u trenutku nemate inspiracije. U Online Kreatoru možete::


  • Birati proizvod koji želite tiskati (poklon ili odjeća)
  • Birati boju, veličinu i broj komada proizvoda
  • Kreirati i dizajnirati natpise
  • Birati između različitih vrsta fontova i posebnih grafičkih efekata za natpise
  • Birati i prilagoditi pripremljene dizajne iz naše kolekcije
  • Učitati fotografije i slike i urediti ih
  • Ukloniti pozadinu slike
  • Izraditi dizajne za grupe ili timove – dizajne s imenima i brojevima
  • Pogledati kako će izgledati konačni proizvod

Kakvi bi trebali biti format i kvaliteta fotografije za najbolji rezultat?

Općenito, što je bolja kvaliteta fotografije, logotipa ili slike, to bolje.


Za najčešću veličinu slike na majici (300 x 350 mm za XL veličinu), idealna veličina učitane fotografije ili slike je 3543 x 4134 px i 300 dpi. Za manje slike (100 x 50 mm) – npr. logo tvrtke na prsima, dovoljna veličina je1181 x 591 px i 300 dpi.


Podržane vrste datoteka su PNG, JPG, BMP s maksimalnom veličinom od 10 MB.


Ukoliko trebate ukloniti pozadinu sa fotografije ili slike, mi ćemo to učiniti za vas za simboličnih 5 eura.


Možete li ukloniti pozadinu s fotografije?

Da. Ovu uslugu vršimo za simboličnih 5 eura. Međutim, imajte na umu da u rijetkim slučajevima uklanjanje pozadine može produžiti isporuku robe za jedan dan.


Našao sam dizajn na Internetu, ali ga nemate u Online Kreatoru. Mogu li vam poslati fotografiju?

Nažaost, ne kreiramo dizajne tim putem. Imamo stotine dizajna u Online Kreatoru, a ako ste pronašli jedan izvan naše ponude, ne možemo ga izraditi za vas. U tom slučaju preporučujemo da stvorite sličan dizajn kombiniranjem fontova ili slika – u Online Kreatoru možete učiniti čuda.


Možete li tiskati bilo koju sliku i boju?

Kratki odgovor je: Da, tiskamo uglavnom sve sa zadanim DTG i DTF tehnologijama. S ovim tehnologijama također tiskamo sve zadane slike u Online Kreatoru. Druge tehnologije su prikladnije za manje dizajne kao što su logotipi, vektorska grafika i veće narudžbe. Međutim, kako biste pobliže saznali koja je vrsta tiska prikladna za Vaš određeni dizajn, pročitajte više u Vodiču za tehnologije tiska. Neke vrste tiska su prikladnije za određene dizajne od drugih.


Što ako Online Kreator ne prihvati neke znakove iz mog natpisa (na primjer, crtice, kvačice)? Možete li mi dodatno prilagoditi natpis?

Neki od ponuđenih fontova ne prihvaćaju interpunkciju, odnosno ne podržavaju sve znakove koje hrvatska interpunkcija sadrži. Stoga, ako izrađujete dizajn u kojem neki potrebni znakovi nisu prikazani, jednostavno ćete morati odabrati drugi font. Druga opcija je da željenu riječ ili natpis napišete bilo kojim fontom koji želite, a crtice ili kvačice nadodate drugim fontom. Zatim ih samo pomaknete iznad slova gdje treba biti. Ne vršimo dodatne prilagodbe grafičkog dizajna (osim uklanjanja pozadine s fotografije ili slike).


Kako trebam prati tiskane proizvode? Mogu li ih glačati?

Uvijek preporučamo pranje proizvoda na 30° prije prvog nošenja, nemojte kemijski čistiti ili izbjeljivati, te nemojte koristiti omekšivač. Glačajte proizvode naopako – s otiskom iznutra. Preporuča se prvo pranje na 30° kako bi se uklonio okvir od pretiska, odnosno vidljivi "okvir" oko tiska ili ostaci ljepljivih elemenata uz rub dizajna. Nakon prvog pranja, majicu možete prati prema uputama proizvođača na etiketi. Uvijek perite naopako, zbog tiska.


Mogu li naručiti samo majicu ili artikl bez tiska?

Da, naravno da je moguće. Sve što trebate učiniti je odabrati proizvod i zatim otići ravno do košarice kako biste naručili.


Dajete li ideje za dizajn? Možete li napraviti dizajn za mene?

Iako ne nudimo prilagođenu dizajne, rado ćemo Vam pomoći s idejama za dizajn! Možete birati između stotina pripremljenih dizajna u Online Kreatoru i uređivati ih ako je potrebno. Također inspiracuje možete potražiti na našoj početnoj stranici, gdje imamo trideset savjeta za majice prema Vašim željama. Na dnu naše web stranice pronaći ćete savjete za majice po prigodi, na primjer majice za blagdane i događaje, majice za djevojačku večer, proizvode za gamere, savjete za poklone, poklone za Majčin dan i mnoge druge ideje i upute. Sigurni smo da zahvaljujući ovoj bogatoj galeriji nećete imati problema s osmišljanjem Vlastitog dizajna.


Mogu li naručiti probni komad?

Dapače, preporučamo da naručite probni komad, pogotovo ako planirate veću narudžbu – na primjer, ako želite tiskati majice za momčad. Prvo dizajnirajte jedan komad, naručite ga, a kada Vam se svidi, možete naručiti veću količinu.


Niste pronašli ono što ste tražili? Sve o tisku i materijalima možete pronaći u Vodiču kroz vrste tiska.


2. Cijene, popusti, mogućnosti narudžbe i plaćanja

Koji je minimalni broj komada koje mogu naručiti?

Proizvode možete naručiti već od 1 komada, a možete ostvariti i 5% popusta ako se registrirate. Jedini uvjet za ostvarivanje ovog popusta (osim prijave) je da ne kupujete već sniženu robu.


Čemu služi napomena o narudžbi? Hoće li ova poruka stići kuriru?

Napomena o narudžbi odnosi se samo na izradu. Dakle, to je informacija za nas, a ne za kurira. Međutim, kurir vas uvijek nazove prije dostave, tako da tijekom poziva navedete svoje zahtjeve, lokaciju i ostalo.


Mogu li dobiti popust na narudžbu?

Da, već kod narudžbe 1 kom. Potrebno je samo da se registrirate – nakon registracije ostvarujete 5% popusta. Osim toga, za Vas imamo količinske popuste za velike narudžbe. U tom slučaju možete ostvariti popust do 40%, što je prilično značajna razlika u odnosu na originalnu cijenu. Jedini uvjet za ostvarivanje popusta (osim prijave) je da ne kupujete već sniženu robu.


Ako kod nas naručite više od 150 proizvoda, na upit ćemo Vam izračunati ukupni popust.


Osim toga, dobivate besplatnu dostavu za svaku narudžbu iznad 90 €.


Sve o grupnim popustima odgovorit ćemo u detaljnom Vodiču kroz količinske popuste.


Može li se roba naručiti telefonom ili e-mailom?

Nažalost, ne nudimo ovu opciju. Prvenstveno radi lakšeg kreiranja i naručivanja odjeće ili poklona – zahvaljujući online naručivanju izbjeći ćete složene obrasce koje biste morali ispunjavati. Sukladno zakonu, za potrebe narudžbe potrebni su nam: suglasnost za obradu osobnih podataka, suglasnost za korištenje dizajna (grafike) koju ste izradili za tisak te suglasnost s uvjetima.


Narudžbe stoga možete izraditi i platiti samo na web stranici Puppynator.hr (osim ako se ne radi o narudžbi s pouzećem – u tom slučaju plaćate prilikom dostave kurira). Međutim, postupak naručivanja je jednostavan i rado ćemo Vam pri tome pomoći, tako da nema razloga za brigu.


Koje su mogućnosti plaćanja za naručenu robu?

Možete platiti na više načina, uplatom na račun račun ili kartičnim plaćanjem online putem servisa kao što su PayPal, ApplePay ili GooglePay do plaćanja pouzećem. Preporučamo da pogledate pregledni Popis mogućnosti plaćanja, gdje su detaljnije objašnjeni specifični uvjeti za pojedine vrste plaćanja.


Kako mogu znati da je moja uplata prošla i narudžba zaprimljena?

Nakon što vaša narudžba bude uspješno zaprimljena i obrađena, poslat ćemo Vam potvrdnu e-poruku na adresu koju ste unijeli u procesu naručivanja.


Tražite li od kupca potvrdu narudžbe prilikom plaćanja pouzećem?

Da. U tom slučaju kupac će primiti automatsku SMS poruku sa zahtjevom za potvrdu narudžbe. Tek nakon ove potvrde će verificirana narudžba biti puštena u proizvodnju.


Mogu li promijeniti dizajn čak i ako je narudžba već zaprimljena?

Da, ali morate biti brzi. Narudžbu možete izmijeniti samo ako Vaša roba još nije u proizvodnji.


Zaboravio sam jedan proizvod u prethodnoj narudžbi, pa sam napravio drugu narudžbu. Možete li kombinirati moje narudžbe?

Nažalost, to tehnički nije moguće. Ako još niste platili narudžbu, bolje je da napravite novu narudžbu sa svim proizvodima, a mi ćemo izvršiti samo narudžbu koju platite.


Ako ste svoju narudžbu već platili online metodama plaćanja, a još nije u proizvodnji, obratite nam se. Možemo otkazati narudžbu i vratiti uplaćeni novac, tako da možete napraviti novu narudžbu sa svim proizvodima koji su vam potrebni.


Niste pronašli ono što ste tražili? Ovdje možete pronaći više pitanja i odgovora o cijenama, popustima, narudžbama i plaćanju ili pogledati detaljne upute o ispunjavanju narudžbe.

3. Dostava robe, mogućnosti transporta, cijena dostave

Kako mogu saznati stanje moje narudžbe nakon plaćanja?

Ako ste se registrirali na Puppynator.hr prije ili tijekom kupovine, možete jednostavno pratiti status svoje narudžbe nakon što se prijavite na svoj račun u odjelu Moje narudžbe. Osim toga, poslat ćemo vam e-poruku s potvrdom da je narudžba već obrađena i da je proizvod stigao na adresu koju ste unijeli kao adresu za dostavu.


Kako da znam kada će proizvod stići na upisanu adresu?

Na dan dostave, dostavljač će Vam poslati SMS ili e-mail obavijest s točnim vremenom dostave. Obično je potrebno oko 5-6 radnih dana da proizvod stigne kod Vas. Međutim, tijekom ljeta i božićnih praznika proizvodnja i isporuka se mogu produljiti zbog velikih gužvi. Stoga preporučamo da proizvode uvijek naručite dovoljno vremena unaprijed.


Koliko ću platiti dostavu?

Za narudžbe iznad 90 € poštarinu ne plaćate – besplatna je. U svim ostalim slučajevima cijena poštarine ovisi o dostavnoj službi čije usluge odaberete. Kompletan pregled cijena poštarine možete pronaći ovdje.


Možete li jamčiti dostavu?

Budući da nismo dostavna služba, ne možemo jamčiti isporuku na vrijeme ili dostavu općenito. Međutim, možemo osigurati proizvodnju tako da proizvod bude spreman za isporuku prema standardnom vremenu isporuke dostavne službe. Međutim, jamčiti vrijeme isporuke značilo bi utjecati na vanjsku transportnu tvrtku, što je izvan naše moći.


No, ako želite dostavu s garancijom, u procesu naručivanja možete odabrati dostavnu službu DHL Express. U tom slučaju će cijena poštarine biti viša, ali robu ćete imati na adresi u roku od 3 radna dana. Garantirano.


Mogu li osobno preuzeti robu?

Ne, robu nije moguće osobno preuzeti, samo odabirom jedne od dostavnih službi.


U koje zemlje dostavljate?

Dostavljamo u Slovačku i Češku, Njemačku, Austriju i Hrvatsku. Međutim, ako želite primiti robu u jednoj od ovih zemalja, narudžba mora biti kreirana na web stranici dotične zemlje.


Niste pronašli ono što ste tražili? Ovdje ćete pronaći više pitanja i odgovora o načinu dostave i transporta.

4. Reklamacije i povrat robe

Mogu li reklamirati naručenu robu?

Naravno. Iako je relativno rijetko, može se dogoditi da nečim niste zadovoljni. U tom slučaju možete tražiti reklamaciju robe. Svaka reklamacija regulirana je našom Politikom reklamacija.


Kako postupiti u slučaju reklamacije proizvoda?

Bez problema dobravamo 100% zahtjeva u kojima je očita naša pogreška. Najbrži način reklamacije robe je da jednostavno fotografirate neispravan proizvod i fotografiju priložite e-mailu zajedno s brojem narudžbe, u kojem opisujete grešku na proizvodu. Zatim taj e-mail pošaljite na [email protected].


Preporučamo da pročitate potpunu Politiku reklamacija prije naručivanja i reklamacije

.

Koji su najčešći razlozi pritužbi?

  • Slučajno smo vam poslali pogrešnu veličinu – različitu od one koju ste naručili.
  • Nismo isporučili naručeni broj komada, već manje/više komada.
  • Natpis bez interpunkcije ili greška u natpisu. Ne upozoravamo vas na pogreške u Vašem izrađenom natpisu, stoga pažljivo provjerite svoj konačni dizajn prije slanja narudžbe. Ako trebate koristiti posebne znakove u natpisu, kao što su kvačice, crtice ili drugi, provjerite podržava li font koji odaberete te znakove. Mi dodatno nećemo mijenjati Vaš dizajn. Prostor za napomenu je izričito korišten za organizacijske stvari – npr. da se radi o hitnoj narudžbi. Stoga, ako niste sigurni je li dizajn ispravan, obratite nam se – tako je najsigurnije.

Što ne prihvaćamo kao razlog za reklamaciju?

  • Ako ste odabrali pogrešnu veličinu
  • Kasna isporuka – budući da je tvrtka za dostavu dostavna služba, a ne Puppynator.hr, ne možemo jamčiti isporuku.
  • Gramatičke ili tiskarske pogreške – ne miješamo se u dizajn koji ste izradili i naručili.
  • Kvaliteta ispisa slike/fotografije u slučaju da je slika ili fotografija koju ste odabrali rastegnuta izvan zelenog indikatora kvalitete – u ovom slučaju veličina ispisa premašuje stvarnu veličinu isporučene datoteke, što će se odraziti na kvalitetu, poput blijeđe boje ili manje oštre detalje.