Narudžba - od izrade majice, preko košarice, sve do plaćanja
Ovdje ćemo objasniti kako kreirani proizvod dodati u košaricu, ostvariti popust pri registraciji i potom sigurno platiti. Za kraj smo za Vas pripremili odgovore na najčešća pitanja (FAQ) vezana uz proces naručivanja.
1. Izrada majice i nastavak narudžbe
U Online Kreatoru možete kreirati majicu, duksu ili poklon baš po Vašoj želji. Kada imate svoj komad spreman i želite naručiti, samo kliknite gumb Odaberi količinu i veličinu. Kod većih narudžbi za grupe postupak je malo drugačiji, više možete pronaći ovdje.
2. Odabir veličine i broja komada proizvoda
Pred vama će se otvoriti tablica s veličinama i brojem komada proizvoda. Ovdje birate broj komada koji želite naručiti (minimalno 1 komad) i zadanu veličinu ili veličine (od XS do 5XL, ovisno o danom proizvodu). Na temelju Vašeg odabira automatski će Vam se preračunati konačni iznos narudžbe – cijena s PDV-om bez poštarine. Ukoliko ste zadovoljni svojim proizvodom, brojem komada i veličinom kliknite na ikonu košarice. Nakon toga, u gornjem desnom kutu ikone košarice vidjet ćete obavijest s brojem komada koji želite. Pronađite ga i kliknite gumb Nastavite s narudžbom.
3. Sažetak narudžbe
Sada ćete vidjeti sažetak Vaše narudžbe - proizvod, broj komada, veličinu i konačni iznos bez i sa PDV-om. Još uvijek možete promijeniti broj komada u ovom koraku; jednostavno unesite broj u polje pored vašeg proizvoda koji označava koliko komada želite naručiti. U tom slučaju, nakon promjene broja komada, kliknite na "Ponovo izračunaj cijenu košarice" i sustav će automatski generirati ažurirani iznos koji trebate platiti..
4. Primjena koda za popust
Na desnoj strani vidjet ćete prozor s konačnim iznosom bez i sa PDV-om (u mobilnoj verziji ovaj prozor ćete vidjeti ispod sažetka narudžbe. U ovom prozoru imate opciju aktiviranja koda za popust. Potrebno je kod upisati/kopirati u odgovarajuće polje, a zatim pritisnuti gumb "Primijeniti kod". Nakon toga kliknite na gumb "Dovršiti kupovinu".
5. Ispunjavanje detalja narudžbe
U ovom koraku ćete korak po korak pratiti upute za ispunu podataka potrebnih za pravilnu obradu vaše narudžbe. Ovdje upisujete svoju e-mail adresu na koju ćemo Vam poslati potvrdu o primitku narudžbe, osobne podatke i adresu za dostavu/plaćanje. Zatim birate način dostave s predviđenim rokom isporuke. Na desnoj strani svojoj narudžbi možete dodati i napomenu za nas. Ako imate nedoumica oko bilo čega, kliknite "Kontaktirajte nas" u gornjem desnom kutu ovog koraka i rado ćemo Vam pomoći da dovršite narudžbu. Ako ste ispunili sve podatke i spremni ste dovršiti narudžbu, kliknite gumb "Nastavi".
6. Odabir načina plaćanja i završetak narudžbe
Sada je potrebno odabrati način plaćanja koji Vam najviše odgovara (plaćanje karticom, Apple Pay, GooglePay, PayPal, pouzećem ili plaćanje virmanom i barkodom). Svaka od opcija online plaćanja omogućena je putem GoPay metode, čime je osigurana sigurnost procesa plaćanja. Kao prodavač, mi ne dobivamo nikakve informacije o Vašim karticama, samo informaciju o tome je li plaćanje uspješno ili ne. Napominjemo da je plaćanje pouzećem moguće samo ako ukupna cijena Vaše narudžbe ne prelazi 50 eura.
Kako ostvariti popust prilikom naručivanja?
U koracima od 1 do 4 imate mogućnost registracije. Registracijom automatski dobivate 5% popusta na proizvode koji već nisu na popustu, stoga to svakako imajte na umu. Nije važno što ćete se registrirati tijekom procesa ispunjavanja detalja narudžbe – Vaše proizvode i podatke sustav će zapamtiti, a Vi ćete moći nastaviti s narudžbom. Jedina razlika je u tome što ćete već biti prijavljeni, a konačni iznos plaćanja bit će povoljniji.
Najčešća pitanja o narudžbama
Kako mogu znati da je moja narudžba dovršena i uspješno obrađena?
Ako ste vidjeli posljednju stranicu zahvale s brojem narudžbe, možete biti sigurni da je narudžba obrađena. Istodobno ćemo Vam na e-mail poslati potvrdu o uspješnoj obradi narudžbe. Ova potvrda obično dolazi unutar nekoliko minuta od uspješnog završetka narudžbe. Ako ne možete pronaći ovu potvrdu u svojoj pristigloj pošti, provjerite oznaku Neželjena pošta ili Promocije ili nas kontaktirajte.
Mogu li proizvode naručiti telefonom ili e-mailom ili samo preko vaše web stranice?
Robu možete naručiti isključivo putem ove web stranice. To je zato što se tijekom narudžbe unose osobni podaci kupca, kojima nemamo pravo manipulirati. Međutim, kad god trebate savjet, u potpunosti smo Vam dostupni na e-mail adresi [email protected] – ovdje nas možete kontaktirati i tijekom procesa narudžbe gdje Vam možemo pomoći da je uspješno završite.
Mogu li platiti svoju narudžbu bankovnim transferom?
Da, svoju narudžbu možete platiti i bankovnim tranferom ili virmanom. Jedino u tom slučaju ne šaljemo Vam potvrdu o uspješnom plaćanju. Kao i kod svakog drugog načina plaćanja, i u slučaju plaćanja virmanom, prilikom predaje paketa dostavljaču na e-mail ćete dobiti elektronički račun i broj za praćenje dostave Vaše narudžbe.
Što ako nekome želim poslati proizvod na poklon, a ne želim da dobije račun?
Nema problema. Račune šaljemo na e-mail koji ste unijeli i ne uključujemo ih u paket. Stoga se ne morate brinuti hoće li primatelj vidjeti koliko ste platili njegov poklon.
Mogu li naručiti majicu ili poklon bez tiska?
Naravno. Sve proizvode koje možete pronaći u našoj ponudi možete naručiti i u izvornom obliku, bez tiska ili možete samo promijeniti boju proizvoda. U Online Kreatoru možete prijeći na narudžbu bez ikakvih izmjena na proizvodu.
Je li za naručivanje potrebna registracija?
Ne, ako ste izradili i naručili odjeću ili predmet s tiskom po želji na Puppynator.hr, ne morate se registrirati. Ipak, preporučamo da se registrirate jer zahvaljujući tome ostvarujete popust od 5%, već za narudžbu od 1 komada, a ujedno imate mogućnost pratiti status narudžbe na svom profilu. Ne samo to, registracija i pretplata na newsletter donijet će Vam mnoge pogodnosti i za buduće narudžbe.
Mogu li promijeniti ili modificirati narudžbu, čak i ako je već plaćena i imam potvrdu o obradi narudžbe?
Da, moguće je promijeniti Vašu narudžbu, ali samo ako još ne radimo na tome - odnosno ako odabrane majice ili artikli već nisu u proizvodnji. Samo nam pošaljite zahtjev za promjenom i obavijestit ćemo Vas ako ih je još uvijek moguće napraviti. Naravno, što nas brže obavijestite, to su veće šanse da ćemo uspjeti realizirati promjene. Ujedno Vas molimo da prije potvrde narudžbe i plaćanja pažljivo provjerite svoj konačni dizajn. Bez Vašeg zahtjeva, ni na koji način ne utječemo na Vaš dizajn (primjerice, ne ispravljamo pravopisne pogreške pri tisku natpisa, čak i ako su očite).